Deși este în plin conflict, compania națională de transport aerian a României a reluat zborurile către Israel

Într-un comunicat de presă al companiei aeriene se precizează că primul zbor, RO 155, cu plecare din Bucureşti pe 1 ianuarie, a sosit la Tel Aviv la ora 23.20 a purtat pasagerii sub comanda pilotului comandant Cătălin Prunariu, actualul Director de Zbor al companiei TAROM."Misiunea noastră este de a conecta oameni şi de a îi transporta în siguranţă la destinaţiile alese. Atmosfera pe care am simţit-o în cabina pasagerilor la zborul de Tel Aviv din 1 ianuarie mi-a vorbit despre rezilienţă şi mi-a întărit încrederea în puterea fiecărui om de a contribui la ceea ce cu toţii ne dorim şi avem nevoie - pace şi armonie. Acest zbor este încă un pas către normalitate", a declarat Cătălin Prunariu.Zborul din prima zi a anului 2024 marchează reluarea curselor regulate Bucureşti- Tel Aviv, realizate de TAROM. Compania îşi propune să opereze două frecvenţe săptămânale (zboruri dus-întors), începând din 14 ianuarie. Aceasta activitate presupune însă analize de risc, aplicate fiecărei curse, monitorizarea atentă a situaţiei din Israel şi o comunicare strânsă cu autorităţile israeliene, în vederea stabilizării operării. În mod curent, în funcţie de concluziile analizelor ce vor fi aplicate fiecărei curse, pot surveni modificări în operare.TAROM şi-a asumat constant susţinerea relaţiilor strategice ale statului român şi, contribuind prin expertiza sa specifică, s-a implicat în operaţiunile derulate pentru punerea în siguranţă a cetăţenilor români sau a comunităţilor care au nevoie de ajutor în perioade dificile. Alături de reprezentanţii statului, de piloţii săi şi împreună cu echipele operaţionale, după declanşarea conflictului din Israel, TAROM a operat 11 zboruri spre Israel de care au putut beneficia 2.635 de persoane.Odată cu demersul reluării curselor regulate spre Israel, persoanele interesate în achiziţia de bilete şi efectuarea curselor sunt îndemnate să monitorizeze constant, din surse oficiale TAROM, atât disponibilitatea locurilor în aeronave (în funcţie de situaţie se pot face ajustări de dimensiuni/model al aeronavelor cu care sunt realizate cursele, respectiv a locurilor disponibile), cât şi informaţiile legate de viabilitatea zborurilor în sine (în urma monitorizărilor continue, unele zboruri pot fi anulate).



de pe realitatea.net ext
Sent via IFTTT

No comments

Random Posts

3/random/post-list